background img

The New Stuff

Audi SQ7 TDI


Bu yıl Cenevre'de sessiz sakin prömiyeri yapılan araçlar arasında bir de büyük Audi bulunuyor. Alman markanın SUV modellerinden Q7, en güçlü Diesel versiyonuna bu organizasyonda kavuştu.

Dış görünümü standart modellerle neredeyse aynı olan araçta alt bölümü gümüş renkli ön panjur, daha koyu renkli logolar, mat metal renkli yan ayna kaplamaları, dörtlü egzoz çıkışı ve 20 inç çaplı jantlar bulunurken ek ücret karşılığında jant çapları 22 inç oluyor.


İç mekanda da büyük değişiklikler yok. Sportif yan destekler sunan ön koltuklar, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, metal pedal seti, Alcantara döşemeler ve SQ7 logoları farklılıkları oluşturuyor.

Asıl yeniliği kaputu altında bulunan SQ7 TDI'ın yeni geliştirilen 4 litre hacimli v8 motoru bir çift turbo beslemeye sahip olsa da asıl farklılık e-turbo olarak adlandırılan elektrikli kompresör beslemede. Bu sayede turbo boşluğuna son verdiğini belirten Audi düşük devirlerde daha atak bir motor yaratmış.


Seri üretim Diesel SUV modelleri arasında en güçlü seçenek olan motor 435 beygir güç, 900 Nm tork üretebiliyor. Maksimum torkunu 1.000 devirde üretmeye başlayan araçta dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzıman standart donanımda sunuluyor. 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak 4.8 saniye sürerken maksimum sürat 250 km/s'te sınırlandırılmış. Ortalama yakıt tüketimiyse 7.4 litre/100 km olarak açıklanıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Hurriyet

Popular Posts