Porsche 911R
Porsche özüne geri dönüyor. Giderek daha çok modelinde lüks donanım, turbo besleme ve otomatik şanzıman kullanımına yönelen Alman üretici sınırlı üretim adedine sahip olacak 911R ile bu trendi değiştirmek istemiş.
911 GT3 RS temelleri üzerine geliştirilmiş olsa da çok daha sade bir görünüm sunan otomobilde hafifletilmiş gövde parçalarının yanında polikarbonat camlar da görev yapıyor. Küçük bir splitter sahibi ön tampon ve siyah renkli zemine sahip farların yanında standart olarak sunulan fakat iptal edilebilen grafik paketi de görünümü farklılaştırmış.
Tek bijona sahip 20 inç çaplı jantlar, difüzör ve hava çıkışlarına sahip arka tampon, koyu renkli LED stoplar ve siyah renkli gizlenebilir spoiler otomobilin diğer tasarım detayları arasında sayılabilir.
Önde 401, arkadaysa 391 mm çaplı karbon seramik fren diskleriyle donatılan araçta geliştirilmiş bir direksiyonel arka aks ve mekanik diferansiyel kilidi standart olarak sunuluyor.
İç mekana geçildiğinde kapı eşiklerinden yolcu konsoluna kadar birçok noktada 911R armaları görülebilirken retro döşemelere sahip karbon fiber koltuklar ve modele özel küçük çaplı direksiyon simidi en çok dikkat çeken detaylar. Ağırlığı 1.370 kg'a indirilen otomobilde bunu yapmak için arka koltuklar iptal edilirken klima ve ses sistemi opsiyon donanımlar arasına alınmış. Ayrıca kapı kolları yerine de kayışlar kullanılmış.
Kaputu altında atmosferik emişli, 4 litre hacimli Boxer motor bulunan 911R, 500 beygir güç, 460 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati 323 km/s.
0 yorum:
Yorum Gönder